onsdag 22 november 2017

Lite ljusare

Idag mår jag bättre. Jag känner mig glad och pepp. Trots väldigt lite sömn. Jag ska ta en promenad till sjukhuset med den sista bröstmjölken som ska doneras och göra några ärenden på stan på vägen tillbaka.

Jag ser mycket fram emot att åka hem till mamma i helgen. Då ska jag njuta av att sova ensam nån timme på morgonen, ta långa duschar och helt enkelt bli ompysslad.

Jag ska också ta mig tid att skriva ett längre blogg inlägg om mina tankar och funderingar kring skärmtid, eller kanske tygblöjor, eller babypottning. Jag vet inte riktigt men kanske får jag möjlighet att bränna av alla tre ämnen under helgen.

Nu ska vi promenera iväg för nu behöver Ella sova.

Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Utvecklingsfaser, dålig sömn och en mammas sorger.

Hej! Det är länge sedan jag skrev här. Utvecklingsfaserna går i ett och mitt fokus har varit begränsat till vår vardag. Jag har inte haft u...