onsdag 17 januari 2018

Hemmatid

Idag har vi en lugn dag, vara hemma och påta. Det är skönt! Sovrummet ska städas, chokladbollar ska bakas och tvätt tid ikväll. Funderar på en promenad i snön men jag får se. Var på gymmet igår och jullovet känns i träningsvärken idag!


Jag ska avnjuta lite lunch bestående av bulgur och kyckling med ajvar och lite grönsaker. Sen får vi se vad resten av dagen erbjuder!

Ella har varit lite grinig sen hon fick vaccin i måndags. Ingen större fara men kräver lite mer än vanligt. Jag grät inte när hon fick vaccin denna gång, men fyfan vad det skär i hjärtat när det gör ont på liten :(

Håller på och letar efter lite små grejer jag behöver för att kunna baka till dopet också. Är en månad kvar och ganska mycket som ska bakas och allt som går vill jag försöka göra i förväg!

Jag har även beställt hem pyssel som ligger i en låda och ska klippas och klistras. Jag är inte en pysslare men ska ge det ett försök!

Nu vaknade Ella så nu är det lekstund!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Utvecklingsfaser, dålig sömn och en mammas sorger.

Hej! Det är länge sedan jag skrev här. Utvecklingsfaserna går i ett och mitt fokus har varit begränsat till vår vardag. Jag har inte haft u...